Deviņu minūšu treniņš, kas padarīs Tavas kājas slaidākas un dibenu tvirtāku

Deviņu minūšu treniņš, kas padarīs Tavas kājas slaidākas un dibenu tvirtāku

Deviņi vingrinājumi, deviņās minūtēs ir pilnīgi pietiekami priekš treniņa, kas padarīs Tavas kājas slaidākas un dibenu tvirtāku.

Katru vingrinājumu izpildi minūti.

Lēkā vienu minūti ceļot ceļus uz augšu

Atbalsties ar elkoņiem pret zemi un lecienā izplet un sakļauj kājas

Imitē vardes lecienu

Sper soli uz priekšu un lec pēc iespējas augstāk, tad to pašu ar otru kāju

Lēcieni, izplešot uz sāniem rokas un kājas

Pārlēciens no kājas uz kāju, ar rokām aktīvi sniedzoties pie zemes

Lēcieni ar lecamauklu

Ķermeņa svara pārnešana uz rokām un atsperšanās no grīdas lēcienu veidā

Pēdējais vingrojums - elpošanas atjaunošana un kāju izstaipīšana

Ja izpildīsi šos vingrinājumus vismaz piecas reizes nedēļa, divu nedēļu garumā, tad redzēsi pirmos rezultātus!

Pievienots pirms 3 gadiem
6199 skatījumi

Dalies ar draugiem
Komentāri
user
Ingapirms 2 gadiem
Viss šeit parādītais nepalīdz. Man kājas vienmēr bijušas spēcīgas, resnas nav, bet gribētos slaidākas. Šos vingrinājumus bieži pildu sporta zālē (apmeklēju regulāri jau 2 gadus), bet nekas nav nost nogājis, tikai varbūt stingrāks palicis. Tauki ...cik bija, tik ir. Pret celulītu droši vien jāmeklē kāds labs masieris...

Jaunākie raksti

00:47
Noderīgi padomi atvēršanai
01:47
Kā iztīrīt sarkanvīnu no paklāja
08:31
Kā iemācīties ātri peldēt?

TOP 5 ātrie kredīti oktobrī

credit24 logo
līdz 3000 €
Vivus logo
līdz 1500 €
Ondo logo
līdz 425 €
Opencredit logo
līdz 1500 €
FerratumBank logo
līdz 1500 €
to top